Kızlar bebeğim son 3-4 gündür gaz sancısı çekiyor uykudan sancıyla uyanıyor bazen. Biz de gaz damlası alalım dedik de. Nurse harveys ya da sab simplex kullanan var mı? Bir de bu ikisinden birini kullandıysanız nasıl bir etkisi oldu bazıları ishal oldu falan demiş de korktum açıkcası