Ee011 Ben yapıyorum genelde ama şerbeti soğuk döküyorum hamur olmasın diye ama yine de çıtır olmuyor sanki sizler nasıl yapıyorsunuz ben biraz çıtır istiyorum
tospikannesi_ Ee011 nefis yemek tariflerinin soğuk baklavasını denemiştim çıtır ve çok lezzetli olmuştu