8 ay 9 günlüğüz bende tecrübeli anneler var mo diye bakınmaya girmiştim bu yazılanları gördüm şimdi atak haftası mı bu ne? Cok ağlayan bir çocuk değildi benimki resmen 8 ayın acısını çıkarttı bir günde hiç susmuyor sürekli meme de uyku hiç yok bi ağrısı mı var anlamıyorum yoksa genel bu dönmeler böyle mi