rsrs bizde 2 aylık olduk😇yavaş yavaş büyüdüklerini görmek çok güzel 😍Çok fazla gülümseme,anne babanın suratı ve sesini tanıma,yüzleri takip etme,ışığa olan hassasiyetin artması,ses çıkartma
Bunlar aklıma gelenler.Ayrıca 2 ay aşısını olmadıysanız aklınızda bulunsun aşıdan önce ateş düşürücü vermeyi ihmal etmeyin ☺️Aşıdan sonra da her 6 saatte bir tekrarlayın
Belki yapmışsınızdır ama yapmamışsanız eğer yardımcı olmak için yazdım 😊😊