Tam 40 gün bu sorunu yaşadım memeye geldişi an çığlık atarak ağlıyor daha haftalık olmasına rağmen beni itekliyor biberonu ağzına değdirince yapışıp bırakmıyordu ama 40 günün sonunda düzeldi çok şükür öncelikle şırınga denedin göğsüme geldiğinde şırıngayla mememin üzerinden şırıngayla süt verdin ağzına süt gelince ister istemez tutuyor emiyordu sonra şırıngayıda bıraktım önce ben sakin oldum ağladığında sakinkeştirip tekrar denedim 3 kez 5 kez sonra tuttu