Heraninannesi benim kızım da 2 ay 24 günlük doğduğundan beri sma kullanıyorum şuan 120 cc içiyor 3 saatte bir, ama neden aptamile tekrar geçmek istiyorsunuz ki sma güzel bir mama anne sütüne çok yakın ve aptamilde şeker oldugunu duymuştum 🙄 bence sma yı içiyorsa aptamile dönmemelisin canım ☺️