6 ay 15 günlük. Her sabah 7:30′da uyanırız öyle alıştırdım ek gıdaya başladığımız için. Bıraksam 9′a kadar uyuyordu normalde ama bu sefer mama-meme-ek gıda arası süre çok yakın oluyordu ve birinden birini istemiyordu. Gece ağlayarak uyanmaları başladı. Yarım saatte bir,saat başı uyanıyor. Sadece emerek sakinleşiyor. Yanımızda yatıyor bu yüzden 🥲