atarepla 6.5 aylık oğlum. Bugün yanına uzanıp piş piş yapayım dedim 1 saat geçti asla uyumadı. Zaten artık ayakta da çok zor uyuyor. Her gün en az 1.5 saat bebek uyutmaya çalışarak geçiyor akşamları. Bir yardım edin ya ne yapmam lazım?
eceonon atarepla bi anda oluyır cnm ya😅 demek istiyorum. Çok denedik, bi gğn eşim yine denerken boşa uğraşıyosun ya dedim ve uyudu.. sonra yine uyumamaya başladı tabi ama umutlandım yani. Olacak🙏🏻
cakebabe atarepla benim kızım da 6.5 aylık bende sallıyorum şuan en kolayı bu geliyor bana yanına yatsam pişpişlesem asla uyumaz
1bardaksu Her ay uyuma şekilleri değişiyor tamam oldu düzen oluştu diyorsunuz hooop değişiyor.daha küçük zamanla oturur uyuma düzeni sıkıntı etmeyin .
atarepla Doktor da yanına yatın pişpişleyin diyor ama benimki yanına bile yatırmaz. Sürekli ağlayıp duruyor yanına yatınca. Normal mi bu?