metemom_ besra11 bunu doğum lekesi gibi düşünebilirsiniz aslında bazı insanların saçlarında doğuştan beyaz oluyor bildiğim kadarıyla ilerlemiyor yani zamanla tüm saç beyaz olmuyor sadece o teller beyaz çıkıyor kesilse bile Arkadaşımda da vardı
1bardaksu besra11 benim oğlumda da var bir tel 2,5 yaşın da dert edecek sıkıntı edecek bir durum yok Ailede ırsı değilse saç beyazlığı normal bir durum
besra11 metemom_ ama hiç yoktu böyle birşey tek bir tel var oda bariz ben burdayım diyor kaşının ortasında doğum lekemiz var doktor iki yaşına geldiğinde gider demişti
metemom_ besra11 bir sorun olduğunu sanmıyorum ama siz yine de bir doktora danışın bazen vitamin eksikliği de bu tip şeylere yol açabiliyor
besra11 metemom_ olabilir ama ilkkez gördüm bugün daha belirginleşmiş beyaz olduğu kumrala dönük saç rengi var