Hanımlar uyku tulumu alıcam ama karar veremedim birtürlü bizim evin ısısı hep 22 23 falan tabi yaz geliyor daha fazla olur 2.5 tog almayı düşünüyorum ama çokmu kalın bilemedim sizler geceleri nasıl giydiriyorsunuz kaç tog aldınız birde ha gi markanınkinden memnun kaldınız