deriay 4.ay uyku gerilemesi yaşayanlar var mı? Kalıcı bi durum mu intertte o şekilde bir yazı gördüm, yaşayanlar anlatabilir mii ? 😴
Acu_ deriay müdahale etmezseniz maalesef ki kalıcı. Müdahaledende kastım 4. Ay atağından çıktıktan sonra nasıl uyutuyorsanız o alışkanlk kalıyor. Mesela ben oğlum her saat başı uyandığında uykusu açılmasın diye emzirdimve 14 ay saat başı uyandı. Gece beslenmesini kesip eğitim aldım anca öyle düzeldi
deriay Acu_ benim ki emmiyor mama hazırlıyorum bi de gece kalkınca çok zor oluyor. O kadar çok ağlıyor ki hazrlamayıp ne yapıcam bilemiyorum 😢
Acu_ deriay saat başı uyanan bi bebekti ağladı tabi istedi de ama hep konuştum. Meme uyudu sabah güneşle uyanacak meme gitti seninde uyuman lazım gibi gibi. Zaten asıl mesele gece beslenmesini kesmek. Kesince uyku dizeliyor