sibelalperuraz Kızlar merhaba 3 günlük yenidoğan bebeğim var emiyor Bu sabah göğsüm taş oldu resmen Göğsümde kilolarca taş taşıyor gibiyim. Yatamıyorum oturamıyorum. Var mı bunu yaşayan
1bardaksu sibelalperuraz mastit belirtisi göğüs uclarını tutup sallayın banyo da sıcak suyun altında sonra emzirin yada sağım yapın.Banyo yapacak vaktiniz yoksa da tutun uçlarından sallayın bana çok iyi geliyordu.İnşallah geçer tekrarlamaz
Hry-ayhn26 Mastit canım lahana yaprağını buzlukta beklet göğsüne koy bide duşta masaj yap tarakla aşağı hareketlerle sagmayi dene eğer yapamazsan hastaneye git onlar orda makine ile sagiyor antibiyotik vb veriyorlar