yusufun__annesi bu furya ne zaman sonlanacak çok merak ediyorum. Öğretmenler evet baş tacı, çocuğun eğitiminde etkin rol. Ama yani böyle altındı virtdı zırtdı fazla değil mi ? Sınıfta bölünmeye neden olan bu durumu, Bakanlık ve il müdürlüklerinin onca uyarısına rağmen sürdürmek neden? Öğretmenler günü de öğretmenlere hediye alınsın diye ilan edilmedi. Hadi öğretmenler gününde alınıyor bir nebze, onda bile pahalı hediyeler alınmamalı kanısındayım. Ama kadınlar günü ne Allah aşkına ? Okul çağı çocuğum yok belki ondan anlayamıyorum ama bu hediye alımının tamamen veli yalakaliğı olduğunu düşünüyorum. Sözüm size değil, her özel günü bu şekilde geçirip, maddi durumu olmayan veya benim gibi düşünen insanların çocuklarını zor duruma sokan velilere.