semanrr007 Kızlar 11 aylık kızım var pütürlü tanecikli alışkın ama mesela salatalığı parmak şekilde verdem yiyemez öğürür veya bu tarz ben salatalığın iç kısmını rnde gibi minik yapar veririm hala nasıl ilerlemeliyim siz nasıl veriyorsunuz
Ccyyln semanrr007 benim kızım da 11 aylık ben direkt eline veriyorum. Siz korkup vermedikçe alışamaz. Bir iki öğürür ama sonunda alışır. İlk defa deneyecek ister istemez öğürür, çıkarmaya çalışır ama yavaş yavaş öğrenir
Ccyyln semanrr007 yapa yapa öğrenecek. Dişleri olmasa da çiğneme kabiliyeti kazanması için gerekli bence öyle vermek. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum ama ben 2 kızımı da öyle büyüttüm.
rumeysa51 Benim oğlum da 11 ay a yakın elinde koparmayi tam bilmiyor öğürüp çıkartıyor birde bu ara verdiğim püreleri ağzında bekletip çıkarıyor kahvaltı asla yapmıyor nasıl düzelir bir fikri olan varmı emmek istiyor sadece