9 yaşında kızım son 1 hafta gece çiş yapıyor asla olmazdı ARTIK yetişemiyorum alez yıkıyorum yorgan yıkıyorum dün yatağımda uyumuştu çiş yaptı alezi yıkadım bugün sermedim bugün yatağımda uyuttum hani işlerimi halledeyim yatağına koyarım dedim 2-3 saat içinde yine çiş yapmış uyumadan önce gitmişti neden oluyor acaba dün gündüz koltukta uykuya daldı yine kaçırmıştı asla kızmıyorum olabilir ama artık uyanıp yanıma gelince ağlıyor çiş yaptığı için hiç olmazdı utanıyor hani konuştum sırtına darbe aldın mı yada kötü rüyalar görüyormusun diye hayır diyor az önce yine çiş yaptı kızmadım ama artık oflayıp pufladım biraz isyan ettim ve şahit oldu çok vicdan azabı çekiyorum tekrar gittim konuştum onun için endişelendiğimi söyledim yoksa yatak yorgan hiç önemli değil dedim sarıldım yıkadım ama bilmiyorum travma yaşatmak istemiyorum geçer dedim korku dedim ama yok yarın doktora gideceğiz ama hangi bölüme gitmeliyiz bilmiyorum