Mygirlmybaby Ben 2 aylık bebekle oruç tutuyorum diye burdaki Birkac kişi topa tuttu , Yok günahmış da Kuran’da geçiyormuş da (hangi ayet ispatlayın dedim toz duman oldu)😂, bebeğimi düşünmüyormuşumda, benden daha çok düşünüyorlar mış da ,anne değilmişim de …. Bence de sütünüzü etkiliyorsa tutmayın derim ben , yani öyle bir hakkımız var sonuçta 😊