oncul oğlum 9 ay 1 haftalık, alt dişleri 5 ay 3 haftalıktı çıktığında ve çok zorlanmadı ama üst dişler 8. Ayında çıktı 1,5 ay zorladı neredeyse huzursuzluk uykusuzluk vs ama ateş falan olmadı çok şükür tam 1-2 hafta rahatladık derken şimdi de yanlar geliyor sanırım 3-4 gündür perişan durumdayız 🥺 yani tetagilde rahatlatmıyor çok zorda kalırsam kullanırım diye dentinox almıştım ama onunda faydası yok diye kullanmıyorum kendimde deniyorum 5 dk falan bi ferahlık veriyor sonra geçiyor. Zaten sürmek istediğimde de dişlerine götüremeden yalayıp yutuyor 🤦🏽♀️😁