beybimmm yani benim kızım da 6 aylıkken mama sandalyesinde aşırı dik oturamıyordu. Biraz kaykılıyordu. Üstelik kızım tummy time ı maşallah çok sever. Şu an 7 aylık şimdi gerçekten dimdik oturuyor mama sandalyesinde. Hala tam desteksiz oturamıyor mesela. 30-40 saniye sonra kendini atıyor. Ama 4. Ayda dönüyordu. 6. Ayda karnından sırtına dönmeye başladı, sürünmeye başladı. Oturtmayı bir türlü sevdiremedim. Her çocuk farklı ama çok bariz bir şey farkediyorsanız tabii her zaman doktora göstermekte fayda var. Kucağınızda destekli oturabiliyor mu?