ebrtskn benim de öyleydi şu an 3buçuk aylık çok şükür kilosu gayet iyi. Bestlak damla kullandım çok bi işe yaramadı evet sütümü arttırdı ama kalitesini değil. Tahin pekmek yedim kahvaltıda eksik etmedim. ceviz badem yedim. Özellikle kuru meyve hoşafı çok iyi geldi dene derim. Kurukayısı, incir, kuru üzüm, çubuk tarçın bi tane, en önemlisi dut kurusu hepsini yıkayıp kaynattım şeker koymadm zaten meyveler şekerli ihtiyaç olmuyo. Denersen inşallah sende faydasını görürsün 🌸