Merhaba kızlar kızım 15 aylık normalde düzenli uykusu var günde bir defa uyku yapıyoruz normalde 9 dediğinde yatar ve kalkmazdı sadece mama için mızmız lnrdı verirdim yatardı hemen ama bu 1 haftadır aşırı yoruyor beni Bnde dayanamıyorum Artk belim ağrıyor çok yoruldum inanın hiçbişe yapamıyorum çok huysuz sizde durumlar nedir