Devlet anaokulu malum ilgisizlik hat safhada. Ve benimkide bazı sesleri çıkaramıyor. Akran zorbalığıda yaşıyor bu süreçte bu ara gulme huyu başladı durduk yere gülüyor sorduğumda gülmüyorum ki diyor. İçine kapandı saçma sapan Bi hal aldı halimiz. Psikatri götürdüm gelişimsel test yapilcak yapılınca söylerim ama okula ilk başladığında ki neşesi konuşması yok. Baya mutsuz.. koca cocuk makas kesme nesiliz bu işte ince kabak motor becerileri diyorlar yeni nesil onları okey sknti yok. Gündüz oynuyoruz mutlu mesut gönderiyorum akşam alınca çocuğun ayarları kaymış gine durduk yere gulme soru sorunca cevap vermeme. Bazen suratıma bile bakmıyor. Depresyona girmiş gibi. Hop bidha sil başa oyunlar koşuşturmaca şakalar vs anca özüne dönüyor. Okula git gel bidha aynı. Ay vallahi kafayı yicem. Bisey diyin bana bu cocuk bana anlatamadığı ne derdi var sevmedi okulu arkadaşlarını ogretmenini belli. Alsam mı okuldan biraz psikatri gideriz oyunlar parklar neşesi yerine gelir.