Alyabebek34 _YanakReisinAnnesii hamilelik olabilir valla bilemiyorum tabi ama böle taş gibi oluyor ve ağrı yapıyor
_YanakReisinAnnesii Alyabebek34 benimki gece uykumdan bile uyandıran bir ağrıydı. Kollarımı bedenime yapışık tutamazdım ve dokunamazdım çok acıyorlardı. Bu da öğrendikten sonra 5 haftalıkken falan böyleydi sonra kendi kendine geçti.