Merhaba anneler ☺️ benim kızım 2 aylık ve 10 gündür kakasını yapmıyor ilk 1 ay güzel gidiyordu yapıyordu ama bu ay ilk 14 gün yapmadı sonra fitil verdik onun sayesinde yaptı ondan sonra yine 10 gündür yapmıyor. Doktor 10 güne kadar yapmamaları olabilir diyor ama ben rahatsız oluyorum bu durumdan ve bebeğimde sürekli ıkınıyor. Sizde nasıl durum ve ne önerirsiniz 🙏🏼