Ben doğumdan sonra 68 kiloya düştüm 76 ile doğum yapmıştım, sonrasında bir gram dahi veremedim. İştahım çok açıldı, bir geçiştirsem ikincide gömülmüş oluyorum tatlıya. Riskli hamileliğim vardı o yüzden diyetisyenle perhizli ilerledim, hamileyken her istediğimi yiyemedim. Şimdi acısını mı çıkarıyorum ne. 😟 Ama çok pişman oluyorum sonra.