Arkadaşlar herşey bir anda iyi giderken 4.ayla tanıştım kafama huniyi takmak üzereyim bu aya kadar beni yormayan uyuyan çocuk gitti yerine uyumayan kucağa almayaınca sanki etini kıstırıyormuşum gibi ağlayarak davranıyor çocuk
uykuları çok kısa ve düzensiz gereksiz yere ağlıyor bazen sabah 5 te yatıyor bu ayda herşeyden usandım normal mi bu kadar ya 3.aya kadar geceleri mama verirdim normalde emziriyoeum yerdi şimdi mamayı diliyle itiyp biveriyor kesinlikle biberonu kabul etmiyor biberonla kendi sütümü de verdim biberonu verince ağlamaya başlıyor bu süreç geçici mi ne yapmalıyım 😢 bir yete de bırakamıyorum biberon almadığı için