kitapsever_ dr umuz 4. Ayda tadımlara başladı ama öğün gibi değil. Henüz sindirim sistemleri gelişmediği için tadımlar 2 ay kadar sadece alerji testi ve yiyecekle tanışma gibi oluyor . Sebzeler buharda haşlanarak veriliyor , meyveler püre halde , yoğurt kendim yapıyorum. Karışım henüz yok . Ama 4. Ay atağında olabilirsiniz . Biz de 4 ay 20 günlüğüz beslenmeyi reddediyor