rosemihra Benim bebeğimde yeni doğduğunda gece olunca çığlık çığlığa ağlardı. Muhtemelen gaz sancısı yüzünden bu kadar ağlıyorlar. Gündüzleri 3-4 saat hiç uyanmadan uyurdu. Şu an 2 buçuk aylık. Gece sık sık uyanır ama açlıktan uyanıyor. Karnı doyunca tekrar uyutuyorum. Ama Gündüz uyumamak için direnir. Yani 2 aylık bebekle bile uyku rutini oluşturmak çok zor. Allah yardımcınız olsun. Zamanla daha iyi olacaktır. Olmasa bile siz alışıyorsunuz. 🫶🏻