AselimmmDurum 15 günlük kızım var başından beri sleepy kullanıyorum ama sızdırma yapıyor çok tecrübem de yok önerebileceğiniz başka marka var mı
Deletedmom507 AselimmmDurum baby me aloverali aldım e bebek markası memnunum daha önce sleppy ve molfix kullandım kızımı lastik yerleri tahriş etti şuan baby me çok iyi
Bettytt Sleepy ve molfix kullanıyorum ben, prima 0 beden kullanmıştım bebeklerim prematüre oldukları için, bez popolarına yapıştı, çıkarmaya çalışırken derisini kaldırdı hep.. Baby Me de kullandım, o da nemli kalıyor, altları sürekli ıslak gibi