Hanımlar selam 🌸
Kızımın odasını ayıracağım, beşiğide kaldıracağım.
Oda için nasıl bi yatak/baza almamı önerirsiniz, sizlerin deneyimi nedir ?
Aklımda ilk ikea’nın açılınca büyüyen yatağı var, ama ileride kardeşi olursa çocuk odamız 2 ikea yatağı alacak kadar geniş değil ve sürekli yatak baza almak istemiyorum.
Yerden kenarları çitli yataklardan mı alsam yoksa ikea mı ?
Sizlerin tavsiyesi nedir,
Teşekkür ederim ☺️