ahlavinyyaaa Arkadaşlar kızımın tam bir haftadır ateşi dinmiyor 39,39,5 larda devamlı ilaç iğne vs bile düşüremiyor var mı böyle olan atlatan ateşi nasıl düşürürüm lütfen yardım
Lilysa ahlavinyyaaa benim oğlum da 3 hafta önce p şekilde hasta olmuştu hatta ateşi 40.5 a kadar çıkmıştı şurup vs hiç fayda etmemişti ambulans bile çağırdık 40.5 a çıkınca fitil verdiler fitil düşürdü ateşini. Çok geçmiş olsun enfeksiyon vs vardır muhtemelen
byrmm ahlavinyyaaa oğlum infulanza olduğunda doktor serum önermişti serum takılmıştı ilaçla birlikte hemen toparlamıştı.
Eylul-1 Kızımda aynı o şekildeydi sonra bir doktor beni fmf tanısı ile bilgilendirdi fakülte hastanesinde tahlil yaptırdık fmf çıktı. Meğersem çocugum ateş atağı geçiriyormuş ateş dışında belirtisi varmı
ahlavinyyaaa Eylul-1 fmf nedir bilgilendirme yapar mısınız lütfen birde aniden mi oldu sizinde daha önce hastalanınca 3 gün falan sürerdi
Eylul-1 ahlavinyyaaa Ailesel akdeniz ateşi diye geçiyor bize tanı daha eylül ayında koyuldu çocuk romotoloji takipliyiz hap kullanıyor. Fakülte hastanelerinde genetik tahlil verebilirsiniz. Kızımın sadece ateş ve ayak ağrısı vardı yürümüyordu 4 5 gün ayaklarını gösteriyordu 2 yaşındaydı
elisa2705 ahlavinyyaaa Bizimde öleydi kızımın 39.7 gördük hep yıkadım bol bol 3 4 defa günde 5 6 kova su ile bezle bırakın bi hastalıkta inactı bi ateş oluyor malesef size fitil vermediler mi bide domuz gribi şurubu var ondan 5 gün mutlaka kullanman gerekiyor dedi doktor bize
ahlavinyyaaa Eylul-1 benim kızım bir yaşında başka şikayeti yok ani ateş yükselmeleri yaşıyoruz bir haftadır
ahlavinyyaaa elisa2705 bir şey daha sormak istiyorum kızımın şuan ateşi düşük alnı koltuk altı vs düşük ama yüz üstü yattığında orası yanıyor şimdi ordan ölçüm aldığımda 38,5 çıkıyor ve alnı 36 lardayda ateşi var mı yok mu anlamıyorum lütfen yardım edin ilk çoçuğm tecrübem yok