Kızlar, üniversitedeyken çalışmak için hayalini kurduğum kurumun elemana ihtiyacı varmış, üniversiteden hocam da telefonumu vermiş aradılar çağırdılar evet dersem hemen iş başı yap diyecekler. İmkanları güzel buraya kadar sorun yok. 14 aylık oğlum var, kayınvalidem köyde kalıyor bakamaz. Annem çalışıyor, 15.30 gibi en geç evinde oluyor. Kreş dönemi değil ki kreş içinde küçük işte daha, babam emekli ve babannem annemlerde kalıyor. Bakacak olurlarsa babannem ve babam bakacaklar. Oğlum çok seviyor dedesini anneannesini babaanneyi ama idare ederler mi bilmiyorum. Kafam burda karışıyor. Ne yapacağım? Denemeye değer mi?