kemalefe Arkadaşlar merhaba, Bundan 2 hafta öncesine kadar oğlum 3 saatte 120 CC mama içerdi . 3 ay 22 günlüğüz şimdi. Günlük 780-790 CC mama içerdi. Şimdi maksimum 600 ü zorla belki görüyoruz. Beni de emmedi hiç. Normal mi bilmiyorum. Ne yaptınız bu süreçte
balyanakannesi_ kemalefe asla bebeğinizi mamadan tiksindirmeyin. Ben o kadar zorladım ki her fırsatta denedim haftada üç kutu mama gidiyordu tabi yarısından çoğu çöpe. Sonrasında hiç istemez oldu 30 cc içmediğini bilirim 6-7 saatte. Mama değişikliğine gittim diğer mamalar alerji yaptı kabız yaptı vs aradan 10 gün sonra tekrar eski mamasına döndüm bugün 4 ay 8 günlük 90 cc içmeye başladık inşallah eski formumuza döneriz
eminemaalin kemalefe benim bebeğim de öyle red ediyor. Ben zorlamayı bıraktım. Kendi kendine icmese vermiyorum bazen 50 bazen 40 bazen 100 bende üstüne gittikce inatlastigini farkettim. 4. Aya girdik 3 un ortasında başladik hala aynı düzelmesini bekliyorum. Uykuda tek düzgün içiyor tabi 4 saat aç kalınca
kemalefe buseviim reflüsü var farklı mamalr denedim. İçine pekmez, vanilya suyu koydum. Değişen bir şey yok hep aynı tepkiyi veriyor
buseviim kemalefe bilemedim şimdi farklı birşey gelmedi aklıma acikcası kontrolünde bı doktorunuza danışın bence
tgccgrr Dokunma canım benim yaptığım hatayı yapma çocuğu mamadan soğutursun o kadar içmek istiyosa öyle içsin geçici bir dönem sabret şuan algıları açıldı mama iciyim uyuyum döneminden çıkmaya başladı. Ben ille de içecek diye kafama taktım hepten reddetti doktor beslenmeyi baba yaptırsın bundan sonra dedi o şekilde düzeldi o dönem inatlaşmayi da Bi güzel öğreniyorlar şimdiki aklım olsa ne içse kâr derdim olan benim psikolojime oldu
bebegimveben5 tgccgrr kesinlikle bende öyle bir hata yaptım içmedikçe zorladım farklı yöntemler denedim ağlattım çocuk hepten soğudu mamadan şimdi yeni yeni düzeliyor ama ben yıprandım ağladım üzüldüm sinir hastası oldum 🥲
tgccgrr bebegimveben5 evet gerçekten kafayı yiyodum içmiyor zayıf kalacak bilmem ne evet zayıf Bi bebek ama sağlıklı ama ben psikolojimi bozduğumla kaldım
bebegimveben5 kemalefe tam olarak düzeldiği söylenemez ama biz 2 aylıkken başladı bu süreç şuan 4 buçuk aylık yeni yeni başladı içmeye 🥲
tgccgrr kemalefe sana öyle Bi Aralık veremem şu ay düzelir diye. Ama üstüne gidip zorlarsan o düzelme aralığını uzatirsin biberonu bile görünce krize girerdi benimki. Bi dene bakalım mamayi başkası icirsin gözlemle acaba senle mi inatlaşıyo yoksa mama reddi mi var
bebegimveben5 tgccgrr evet bende aynı şekilde zayıf kalacak diye kafayı yedim durdum hala da üzülüyorum ama benimde çocuğum böyle yapacak bir şey yok diyorum psikolojim berbat ama🥲
tgccgrr bebegimveben5 bu duyguyu çok iyi anlıyorum bazen postlar denk geliyor işte 6 aylık şu kilo 5 aylık bu kilo millet bide az mı diye soruyor halbuki benim kız 6 aylık 6200 3 4 aylık bebeler o kiloda anneleri az mı diyo imrenerek bakıyorum şöyle tostopalak bebem olmadı diyorum
bebegimveben5 tgccgrr şuan benim düşüncelerimi yazıya döktünüz gerçekten o kadar imreniyorum ki anlatamam 🥲