Çocuğum 2 buçuk yaşında ve kendini koruyamıyor yaşıtındaki arkadaşları vurma eyleminde bulunurken benim çocuğum ağmaya başlıyor ve asla vurmuyor anne vurmak çok kötü bişey diyor doğru olan bu biliyorum vurmaması gerek ama kendini koruması da gerekli çok kafam karışık şimdi çocuğuma vurması gerektiğini öğretmelimiyim