Arkadaşlar Eylül ayında hiç bilmediğim bir şekilde uyuz çıktı bebeğimde o zaman 6-7 aylıktı şuan 1 yaşında geçti zannettik döküntüler vardı antibiyotikten kaynaklı olduğunu sanmıştık doktorlarda öyle demişti uyuz olmadığını söylemişti fakat bugün doktor dediki uyuzmuş. Yine ilaçlar yine kremler yine yine yine artık şaşırdım ne yapacağımı