sedadvc bizimde 1 den çok yapıştı. Sanırım 3 defaydı. O deri tamamen alınmıyor,sünnetten sonra az da olsa kalıyor hâla. Ve yukarı da bahsettiğim şekilde olmalı. Sünnetten sonra da o deri hâla ileri geri hareket ediyor olmalı,baş mantar kısmı deri itildiğinde tamamen görülüyor olmalı. Oğlumun bu şekilde ve başka bir durumdan dolayı birçok doktor gördü hepsi de sünnetinin gayet iyi olduğunu söylediler,meraklı eşim hepsine sordu çünkü 🤦🏻♀️