Oioi almayı düşünüyordum fakat araştırdıkca çok fazla memnuniyetsizlik okudum özellikle koku vs. o yüzden hem uygun hem de daha sağlıklı ve kullanımı kolay olan, ben bunu kullandım çok memnun kaldım dediğimiz mama tabağı önlük kaşık vs önerileriniz nedirr?