tugba825_ Rabiiul banyoya girmeden yarım saat önce bi pamuka döküyorum zeyntin yağını tarakla saçlarının diplerini aça aça sürüyorum sonra ilaç kutularından biraz kesip kenariyla kaziyorum yavaş yavaş hemen kalkiyolar ince bi tarakla da saçlarını tariyorum sonra banyoda 2-3 sefer şampuan döküyorum temizlensin diye çıktıktan sonra saçlarının içinde kalanları tekrar tariyorum saçları uzun olunca çok zor oluyo daha az saçı olan bebeklerin ki daha kolay temizlenir
Rabiiul tugba825_ Dr ilaa aş ç vermişti onu kullanıyordum dün zeytinyağ sürdüm çok teşekkür ederim çok daha iyi oldu
tugba825_ Rabiiul kızım 9 aylık hala az da olsa diplerinde var bide çok hareketlendi artık tutamıyorum ne kadar yaparsam kâr artık diyorum
cLearQueen Rabiiul doktor ve tanidik eczaci asla zeytnyagı önermedi kuzum bqen de sürmüstum de dogru degilmis
PdEsila cLearQueen marketlerde satılan zeytin yağı tabiki olmaz ama soğuk sıkım doğal zeytinyağını önerdi doktorum. Biz öyle 2 günde bitirdik konağı Bebekyağıda olabilirmiş, Hindistan cevizi yağıda olur -doğallığını güvendiğiniz-
PdEsila cLearQueen doktorunuza güveniyorsanız ona sorun. Büyüklerinize sorun onlar ne yapmış, herkesin yöntemi farklı. Hangisi iyi bilinmez, birine iyi gelen birinde olmaz. Biri işe yarar ama bebek sonuçta her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyoruz