lunamarduk eses123 yok kızzz gece bi 200 sonra sabahın körü 200.. sonra kahvaltı.. sonra tekrar 200 süt.. sonra ara öğün.. tekrar 200 süt.. yatmadan önce gece maması.. çok mu ki yaa 😳 tabi sütlerin hepsini silip süpürmüyor genelde 1 parmak kalıyor gündüzleri..