Benim de bebeğim öyleydi yenidoğanlar sürekli uyur lafını bir hafta falan yaşadım. Kaç tane doktora götürdüm gazı falan bir şeyi yoktu yine de gaz damlası kullandım ama naparsam yapayım uyumuyordu. Doktorlar da bebeğinin bir şeyi yok bazı bebekler huysuzdur uykuyu sevmez zamanla oturur düzeni dediler 🤦🏻♀️