irmimom of of öyle katılıyorum ki. Bu ay 4.ayla yarışır gerçekten. Mızırdanma, memnun olmama, uykuya direnme, geceleri sık uyanma ne ararsan var. Yetersiz hissetmekten çok yoruldum, ha şu geçsin ha bu geçsin diye diye 6.aya geldik hala o ışığı göremedim. Çok umutsuzum ya..