Merhaba sevgili anneler. Burada o kadar cok soruma yanıt buldum ki. Bu soruma da belki sizin deneyiminizle yanıt bulurum.
Bebeğim iki buçuk aylık. Gece 2 ya da 3 kere emziriyorum. Ama aralarda sütüm akmış oluyor kalktığımda . Ya da bir memeden emzirirken diğerinden biraz akıyor. Kalkıp sağmalı mıyım? Besiginden alıp yatagima Yatarak emziriyorum bu arada. Sonra yerine geri koyuyorum.
Mudahle etmezsem sütüm azalır mı?
Muhtemelen gündüz 2-3 saat aralikla emziriyorum gece bu süreç uzayınca akıyor diye düşünüyorum.
Ne yapmamı önerirsiniz?
Dip.not kalkıp sağmak çok zor geliyor :(