KuzucukEfehan tabiki en doğrusunu yapıyorsunuz. Öncelikle sizin içinizin rahat olması lazım. Haddim olmayarak ufak bir tavsiye doktorunuza danışın. En sağlıklı bilgiyi o verecektir. Bebeğinizin yapısını, sağlığını en iyi bilen kişi o. Sağlıcakla kalsın bebişiniz.