yorgun1mom Buzlukta biber patlıcan kabak var dolmalık akşamdan doldursam yarın pişirsem olur mu acaba buzlukta olduğu için bilemedim kızlar ?
Bezelyeannesi yorgun1mom hayır buzu çözülüp bekletildiği nde don yemiş gibi oluyor yani çürük gibi doldurur doldurmaz pişirmeniz gerekiyor
Minikprenseees yorgun1mom buzu çözülmeden doldurup pisirseniz daha güzel oluyor.Yoksa kokusu oluyor.Ben bu sene dolmalık biberi fırında yağlayıp pişirdim buzluğa attım harika oluyor buzluk kokusu sıfır tavsiye ederim