ikizkom kaç ayar alacağını sen bilirsin. Ama ben 12gr yaptırmanı tavsiye ederim kuyumcuya zor geliyor hazır olanı satmak istiyor 12gr lik olursa takar çıkarırken daha sağlam olur. Çok bol tavsiye etmem çok dar da kötü duruyor. Tam ortası olacak hoş duruyor. En hoş duran bence klasik oluklu Ajda. Eğer setiniz vs varsa o sete uyumlu charm yaptırıp ajdalari birleştirebilirsiniz. Yazan: kimse takmazken Ajda takan birisi:))))