Oğlum 2 ay 20 günlük 1 haftadır gündüzleri sürekli ağlıyor sadece memede susuyor gündüz uyumak istemiyor gece gayet iyi uykusu 12de uyuyo sabahta 9 10 gibi kalkıyoruz sonra gece uykusuna kadar başlıyo bizim zulüm 😔 kucaktan inmek istemiyor yatırdığım an katıla katıla ağlıyo varmı benim gibi yaşayan neden olabilir yada ne yapabilirim tecrübeli anneler bir fikir verir misiniz 😢