Perihann73 Bende de var bu inatçı hastalik gecmek bilmiyo bi türlü.Benim ayak tabanim vr ellerimde var sulu kabarcikli benimki.İki günde bir beyaz dut kurusu kürü yapiyorum.Biraz iyi gelmisti ama birkaç gün yapamadim suan ayaklarim yara içinde daha da beter oldu.Sut urunleri,domates, kırmızı et,gluten,patlican,kakao,cikolata bunlar daha da azdiriyo egzamayi.