Smilebaby_ Selamlar,hanımlar adetim gecikti 3 gün test yaptım bişi yok ama hala korkuyorum ne yapmalıyım sizce olsaydı cikarmiydi yoksa gozukmezmi şuan sonra tekrar mi yapayım bilmiyorum bir sgrim bir seyimde yok ki
dddssss Smilebaby_ Ben spiral taktığımdan beri uzadı döngülerim, geçen ay 45 gün adet olmadım. Her ay bu stresi yaşayacaz gibi
Alpyigit3434 Smilebaby_ ay benimde 2 yıldır takılı ocak ta kontrole gittim iyiydi bu ay geciktim bugün sarı bi akıntı geldi acaba gelmeye mı başlıyor anlamadım
Smilebaby_ ezgiakyldzzz yaaa duydum kalanları ama kendime konduramadim,acaba şimdi erken mi test için
Smilebaby_ dddssss bende bir yıldır var ilk defa böyle oldu anlamadım neden sizce test tekrar yapmalimiyim
Smilebaby_ Alpyigit3434 ben erken gebelik testi yaptım buraya attı çoğu çift çizgi diyor ama ben hala inanamıyorum
Alpyigit3434 Smilebaby_ ben test yapmaya çok korkuyorum yarın kanama olmazsa direk doktora gideceğim sizde bi gidin isterseniz