Kızlar bebeğimin kıyafetlerini uygun fiyata satmaya karar verdim. Temiz defosuz ve az kullanılmış olanları. Abiside olduğu için dolapta yer kalmıyor artık. Yenidoğan ve 0-3 aylık tulum, alt üst takım, body, şapka, peluş tulumlar vs. Almak isteyen olur mu?