Papatyack canım ben toplamda 5-6 ay kullandım ama her gün değil okul günlerimde sağım yaptım. Biberonlarını hiç kullanmadım sağdıktan sonra başka biberona koydum. Makine güzel, ilk 2 dk masaj yapıp, sonra sağma aşamasına geçiyor. Eğer o esnada sütünüz gelmeye başladıysa direkt sağım tuşuna basıp devam edebiliyorsunuz. Hem pil, hem elektrikle çalışıyor. Valla ben aldığıma hiç pişman olmadım, 2 li olmasına rağmen ben genelde tekli kullandım, tutması daha kolay geldi bana tekini açtığımda ve çekim gücü daha iyi oluyor tek açınca. Tutumlu anneye de koydum oraya 175 yazdım çünkü komisyon alıyorlar tek iyi tarafı kargo 5.99 orda.