Merhaba arkadaşlar
Malum polis tayin dönemi geldi. Görev süresi kısalığından Şırnak düşündük bir an önce bitsin istiyoruz çocuk küçükken daha 1 yaşında. Şu an yaşayanlardan bilgi paylaşabilir misiniz lojman ev durumları nasıl, polis çalışma koşulları, hastaneler genel ortam hakkında🙏